De doe-het-zelf prutserige service van telfort

Gepost op 16 jan 2014 door Linda Kwakernaat in overlast, persoonlijk, WOT / 8 Comments

doe het zelf
Vrijdagavond,  als iedereen na het werken, school en sporten thuis is mogen we graag met elkaar een film kijken. Zo ook afgelopen vrijdag. Dit keer een film op de tv, over het algemeen mijden we dat want die reclame! Ach met interactieve tv valt het wel mee. Even op pauze zetten en wat inschenken …
Al snel hadden we *gaten* in de film. Achteraf bleek dat de tv telkens stoorde. Zo ook het internet, en de telefoon. Midden in een telefoongesprek vond ik het wel erg stil aan de andere kant. Lol, die was er namelijk niet meer. Zo bleef het maar doorgaan tot onze grote ergernis. Tv uit en een boek gepakt.

Zaterdagochtend, geen tv, wel internet en telefoon. Tijd om de provider te bellen. In dit geval telfort. Nu is telfort nogal van de doe-het-zelf….. En ja hoor deze keer ook weer. Eerst het tv-kastje resetten, toen het modem. Helaas moet dat bijna elk weekend! Geen verschil. Volgens de vrolijke mevrouw aan de andere kant was het nu tijd om de adsl-kabel te vervangen. De ads-wattes? De adsl-kabel. Huh? Met wat? Met een nieuwe kabel. Ow en waar vind ik die? Mevrouw die hoort u standaard op voorraad te hebben! Jaja, gelukkig een adsl-kabel gevonden. Vervangen, en toen …… werkte niets meer, zucht.

De dame belde ons mobiel terug. Oei, dat is vervelend dan ligt het probleem buiten uw huis en dan is het ons probleem niet, dan is het een probleem van de kabel en die is van de KPN, en die werken niet in het weekend! Wat zegt u nu? Een heel weekend zonder internet? Met twee meiden in het examenjaar is dat bijna onmogelijk. Profielwerkstukken moeten ingeleverd worden, presentaties gemaakt en informatie moet naar binnen worden gehaald. En niet te vergeten het EK-schaatsen, snik 🙁 En wat te denken van mijn klanten? Die kunnen me niet bereiken! Ik bleek dus mijn telefoon te misbruiken, ik durfde zakelijk met mijn particuliere telefoon te bellen! Pfew

Wat een Quatsch! Grote onzin, en natuurlijk bedoeld als bliksemafleider. In ieder geval : of ik nu hoog of laag sprong, de doe-het-zelf prutserige service van Telfort hield hier op! Tja en wat doe je dan? Niets duss. Maandagmiddag werkte alles ineens weer. Niets van telfort gehoord. Volgens mij was het een breuk in een kabel,(er word hier in de buurt druk gebouwd) Maar enige feedback zou toch wel netjes zijn.

Dit is een blog in het kader van de WOT

Tags: , ,

Divider

8 responses to “De doe-het-zelf prutserige service van telfort

  1. Een nieuwe kabel is een standaard opmerking uit het boekje. Met de kabels binnenshuis gebeurt zelden tot nooit wat. En wat is een adsl kabel? bedoel je niet UTP?

  2. Ja, tjemig. Wat een toestand. Ook hier met UPC altijd veel ‘alles-zelluf-doen’-antwoorden. Zo langzamerhand weet ik meer van m’n modem dan zij, geloof ik 😉
    Ik hoop ook voor je dat je nog wat uitleg krijgt.

  3. ja, dat van die film herken ik niet zo, ik kijk alleen NPO en dan valt er geen reclame.
    Maar als internet het niet zou doen, dan zou veel levensvreugd toch minder zijn.
    Ik hoop dat je van de week nog een brief met uitleg krijgt, dat is wel het minste.

  4. Als je dan ook een bouwmarkt prijsje betaald voor je abonnement, maar dat zal wel niet.
    Moet je onderdelen op voorraad hebben, stom.
    Slechte service, KPN heeft toch een storingsdienst 24/7.

Geef een reactie