Afgelopen zondag van Strijen naar Rotterdam gefietst!
We hadden een ongelooflijke zin in Starbucks en moppie moest haar nieuwe OV-kaart activeren. Het automatisch opladen dus, en dat KAN dus niet bij een oplaadpunt.
Ondanks een straffe wind hebben we zalig gefietst.
Onderweg aardig wat bikers tegengekomen bleek er in Rotterdam een Harley Davidson treffen te zijn.
Je hebt er nog nooit zoveel bij elkaar gezien!
De cappucino smaakte zoals verwacht, en na een tijdje op naar het Zuidplein, jaja
Naar *het servicepunt* van de RET.
Ruim voor sluitingstijd trekt moppie haar nummertje en gaat braaf in de rij staan.
Na ruim (echt ruim!) 20 minuten wachten word ze naar buiten gestuurd!
Sluitingstijd! Niet te geloven
Wat een ambtenaren!
Indertijd in het ziekenhuis had ik ook diensten tot …
Moet je voorstellen : Sorry mijn dienst is voorbij!
Pffff, of dat je ruim 20 minuten in de rij staat voor een zak patat bij Bram Ladage. Of in een rij voor de kassa bij de supermarkt met een volle boodschappenkar .. en dat je dan te horen krijgt ……………
Naar aanleiding van een tweet ben ik #slechteservice #@RETRotterdam gaan twitteren.
Ja hoor de volgende ochtend al een reactie:
@LindaKwakernaat Hoi Linda, Wat vervelend dat je dit is overkomen. Kan je ook aangeven om welk servicepunt het gaat? ^CP
— RET (@RETRotterdam) September 2, 2013
@LindaKwakernaat Beste Linda, bedankt voor de aanvullende info. We hebben dit direct doorgegeven. Sorry voor het ongemak.^CP — RET (@RETRotterdam) September 2, 2013
Lullige smoesjes :
-*wij kunnen er ook niets aan doen, worden hier naar toegestuurd* aldus een *bewaker*
-*Al die heisa om een lullig abbo? Kan ook boven bij een paal*
-*Alles wat ze na half 6 doen worden ze op afgerekend*
-*Het is de hele dag al druk*
Ben je aan het twiteren met de RET. krijg je dit als antwoord!!
@LindaKwakernaat Wij kunnen het automatisch opladen helaas niet op afstand activeren. ^CP
— RET (@RETRotterdam) September 2, 2013
Ja waarom dachten jullie dat we daar waren????
Geef mij de auto maar!
Slechte service RET!
Whaha op de site van RET vind ik een cursus *Ontspannen reizen*
Onmogelijk met zo’n service!!
Dat is jammer, Ik reis niet vaak met de RET, maar ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen meegemaakt. Maar… dat was ook voor de OV-chip moet ik eerlijk zijn.
Love as Always
Di Mario
Zo dat is dan wel lang geleden zeg!
Ik reis alleen met auto of motor. Een paar jaar geleden eens een trein gepakt, maar voorlopig doe ik dat niet meer.
Mij zijn nu nu ook helemaal kwijt!
Nog nooit met RET gereden, maar wel slechte service daaro… Ik zag je tweets op Kreta ergens voorbij komen ja….
Jawel we zijn terug en trouwens, oma heeft een nieuwe site, maar is alleen op uitnodiging…Je kunt ook bij mijn reacties kijken wie het is want ik ga het niet noemen omdat ze niet voor niks is verhuisd 😉
Ik heb even mijn reacties nagezocht en gevonden.
Dat is geen service punt, ze hadden gewoon even de laatste klanten ook netjes moeten te woord staan.
Ze zijn toch een zelfstandig bedrijf geworden, niet meer overheid?
Hans
ot, leuk dat je me nu ook hebt gevonden, had al eens gereageerd bij je voor de vakantie 🙂
Voor de vakantie heb ik een *blogdip* gehad vandaar!
Ben blij dat je weer terug bent!
Dit is toch te gek voor woorden.
Ja he, en het ergste is:
Ze doen er NIETS aan!