slechte service RET

Afgelopen zondag van Strijen naar Rotterdam gefietst!
We hadden een ongelooflijke zin in Starbucks en moppie moest haar nieuwe OV-kaart activeren. Het automatisch opladen dus, en dat KAN dus niet bij een oplaadpunt.

Ondanks een straffe wind hebben we zalig gefietst.
Onderweg aardig wat bikers tegengekomen bleek er in Rotterdam een Harley Davidson treffen te zijn.
Je hebt er nog nooit zoveel bij elkaar gezien!

De cappucino smaakte zoals verwacht, en na een tijdje op naar het Zuidplein, jaja
Naar *het servicepunt* van de RET.
Ruim voor sluitingstijd trekt moppie haar nummertje en gaat braaf in de rij staan.
Na ruim (echt ruim!) 20 minuten wachten word ze naar buiten gestuurd!
Sluitingstijd! Niet te geloven
Wat een ambtenaren!
Indertijd in het ziekenhuis had ik ook diensten tot …
Moet je voorstellen : Sorry mijn dienst is voorbij!
Pffff, of dat je ruim 20 minuten in de rij staat voor een zak patat bij Bram Ladage. Of in een rij voor de kassa bij de supermarkt met een volle boodschappenkar .. en dat je dan te horen krijgt ……………

Naar aanleiding van een tweet ben ik #slechteservice #@RETRotterdam gaan twitteren.
Ja hoor de volgende ochtend al een reactie:

 

Lullige smoesjes :

-*wij kunnen er ook niets aan doen, worden hier naar toegestuurd* aldus een *bewaker*
-*Al die heisa om een lullig abbo? Kan ook boven bij een paal*
-*Alles wat ze na half 6 doen worden ze op afgerekend*
-*Het is de hele dag al druk*

Ben je aan het twiteren met de RET. krijg je dit als antwoord!!


Ja waarom dachten jullie dat we daar waren????

Geef mij de auto maar!
Slechte service RET!

Whaha op de site van RET vind ik een cursus *Ontspannen reizen*
Onmogelijk met zo’n service!!